Sipariş Hakkında
Merhaba, Bütün Aradınız Cevaplar Burada.
Yardım Konuları
Sipariş Hakkında
ipekte’de düzenlediğimiz özel indirimlerden, kampanyalardan ve yeni ürünlerden haberdar olmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
E-Bülten Aboneliği: Web sitemizde yer alan e-bülten abonelik formunu doldurarak, e-posta adresinize düzenli olarak göndereceğimiz bültenler aracılığıyla indirimlerden haberdar olabilirsiniz.
Sosyal Medya: Bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip ederek (Facebook, Instagram, Twitter),güncel kampanya ve indirim duyurularımızı anında görebilirsiniz.
Mobil Uygulama: Mobil uygulamamızı indirerek, özel bildirimleri açabilir ve cep telefonunuzdan kolayca indirimleri takip edebilirsiniz.
Web Sitemiz: Sitemizdeki “İndirimler” veya “Kampanyalar” sayfalarını düzenli olarak kontrol ederek güncel indirimleri inceleyebilirsiniz.
SMS Bildirimleri: İsterseniz, cep telefonunuza özel indirim ve kampanya bildirimleri almak için SMS aboneliği oluşturabilirsiniz.
Unutmayın ki, indirimlerimiz sınırlı bir süre için geçerli olabilir, bu nedenle düzenli olarak güncellemeleri kontrol etmek sizin için faydalı olacaktır. İndirimlerimizden kaçırmamak için bir veya daha fazla yöntemi tercih ederek haberdar olabilirsiniz.
- Elbette, internet sitemizde beğendiğiniz bir ürünü dilerseniz +90 531 105 92 10 whatsApp hattımızdan sipariş verebilirsiniz.
Sepetinizde duran ve ödemesi tamamlanmamış siparişlerinize ürün ilavesi yapabilirsiniz. Siparişi tamamlanmış ürünlerinizi en hızlı şekilde tarafınıza ulaştırabilmek için kargo entegrasyonu ile çalışmaktayız. Siparişinizin ödemesi yapıldığı anda kargo gönderi kodu oluştuğundan bu aşamadan sonra ilave yapmak mümkün olamamaktadır.
Lütfen siparişinizi kargo görevlisi yanınızdayken kontrol ein Paketiniz eksik, veya kusurlu ise; – Kargoyu teslim almayın. – Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. – Ürünü/koliyi bu tutanak ve fatura ile birlikte bize geri gönderin. – Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.